Shikoyatlar siyosatiKompaniya yoki vakansiya bo‘yicha qanday qilib shikoyat yuborish mumkin?Quyidagi holatlar yuzaga kelganda Workway qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilishingizni tavsiya qilamiz:
1. Firibgarlik bilan bog‘liq vakansiyalarWorkway foydalanuvchilarning xavfsizligiga jiddiy e’tibor beradi. Bizning sifat nazorati jamoasi har kuni yuzlab vakansiyalar, saytlar va ish beruvchilarni firibgarlik ehtimoli bor-yo‘qligini tekshiradi.
Ammo ba’zan firibgarlar turli yo‘llar bilan platformaga kirishga urinishadi.
Agar sizdan
rasmiy ish taklifnomasidan oldin shaxsiy ma’lumotlar (pasport, bank rekvizitlari) so‘ralsa yoki
arizani ko‘rib chiqish uchun pul to‘lash talab qilinsa — buni QILMANG.
Iltimos, imkon qadar
tasdiqlangan (verifikatsiyadan o‘tgan) ish beruvchilar bilan ishlang.
2. E’londagi xatoliklarAgar vakansiyada quyidagi xatoliklarni sezsangiz, bizga xabar bering:
- ish tavsifi haqiqatga mos kelmasligi
- ko‘rsatilgan maosh noto‘g‘ri bo‘lishi
- shahar, mamlakat yoki aloqa ma’lumotlari noto‘g‘ri berilishi
- vakansiya endi faol bo‘lmasa, lekin Workway’da hali ko‘rinib turgan bo‘lsa
3. Nomaqbul yoki noqonuniy faoliyat turlariQuyidagilar taqiqlanadi:
- noqonuniy ishlar
- qonunni buzishni talab qiladigan faoliyat
- Misol: giyohvand moddalar/ qurol yoki boshqa taqiqlangan buyumlarni tarqatish.
Agar shunday e’lon ko‘rsangiz — darhol bizga xabar bering.
Vakansiya bo‘yicha shikoyat yuborish tartibiShikoyat yuborish uchun Workway qo‘llab-quvvatlash markazidan foydalaning.
Shikoyat matnida quyidagilarni ilova qiling:
1. Vakansiya havolasiAgar e'lon o‘chirib tashlangan bo‘lsa, quyidagilarni ko‘rsating:
- vakansiya yoki kompaniyaning to‘liq nomi
- murojaat qilgan sana
- firibgarga tegishli yozishmalar (agar bo‘lsa)
2. DalillarFiribgarlikni tasdiqlovchi:
- skrinshotlar
- chat yozishmalari
- skan nusxalar
3. KontaktBizning qo‘llab-quvvatlash xizmatiga yozing: workwaysupport@gamil.com